0

Reklamacje i zwroty

Reklamowany towar powinien zostać wysłany do Headstyler z dowodem zakupu, oraz wypełnionym drukiem reklamacyjnym pobieranym z naszego sklepu. Rozpatrzenie reklamacji odbywa się w ustawowym terminie 14dni roboczych licząc od dnia otrzymania reklamacji. Po tym czasie zostaniecie Państwo poinformowani drogą elektroniczną o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku zwrotu zapłaty zostanie ona przelana na wskazane konto bankowe w terminie 3-5 dni od daty wydania decyzji.

Gwarancja

Włosy naturalne są produktem delikatnym. Każdy gatunek wymaga odpowiedniej pielęgnacji i głównie od tego zależy ich piękno i żywotność. Włosy po obcięciu poddawane   są zabiegom chemicznym (dezynfekcja, rozjaśnianie, farbowanie). Ich witalność i czas użytkowania zależy wyłącznie od ich pielęgnacji waha się od 1- 36 miesięcy. Dlatego też nie udzielamy gwarancji na włosy naturalne.

Wszelkie modyfikacje (zmiana koloru,struktury, zmiana funkcjonalności i przeznaczenia) wprowadzone przez nabywcę w zakupionym towarze powodują utratę gwarancji. 

Nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczenia włosów spowodowane brakiem odpowiedniej wiedzy  na temat włosów przedłużanych oraz technik zakładania.

Przy składaniu reklamacji, w niektórych przypadkach będziemy wymagać dostarczenia kopii certyfikatów zaświadczających o przejściu odpowiednich szkoleń z przedłużania i zagęszczania włosów przez osobę aplikującą włosy.

Zgodnie z przepisami ustawy  z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów nie ma możliwości zwrotu towaru wykonanego na zamówienie lub zmodyfikowanego przez sprzedawcę na prośbę nabywcy - dotyczy przygotowania włosów pod indywidualne zamówienie Klienta.

W zależności od ustawień monitora kolory włosów mogą różnić się w nieznacznym stopniu od rzeczywistego.

Sformułowania zawarte na sklepie lub podczas rozmowy telefonicznej typu: podatny, sypki, mięsisty, lejący, błyszczący, cienki, gruby, falujący, porowaty, zdrowy  itp. stanowią subiektywną opinię pracowników firmy Headstyler.

Informujemy, że zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są wyłącznie drogą pisemną na adres korespondencyjny lub mailowy.

HEADSTYLER
ul. Mazurska 10/17
10-519 Olsztyn

mail: sklep@headstyler.pl
 

 

Zgodnie z przepisem art. 10 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Kupującemu Zamawiającemu będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres Headstyler. Jako sprzedawca zobowiązani jesteśmy do zwrotu całej wartości kupionego towaru oraz kosztu najtańszej przesyłki oferowanej przez nasz sklep.

Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Towar powinien być w stanie niezmienionym (tj. nie zniszczony, nie uszkodzony, nie noszący śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu). W przypadku stwierdzenia przez nas naruszeń towaru w postaci śladów użytkowania, lub uszkodzenia jego oryginalnego opakowania, towar nie podlega zwrotowi. O takiej sytuacji poinformujemy Państwa drogą elektroniczną lub telefoniczną. W takim wypadku towar należy odebrać na swój koszt z naszej siedziby w terminie 30 dni. Po upływie tego czasu Towar zostanie zniszczony.

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dowód zakupu oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z numerem konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę, lub pełną informację dotyczącą wymiany. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zwrócimy Państwu cenę sprzedaży towaru w terminie do 5 dni od otrzymania zwrotu lub wyślemy inny towar.
W przypadku chęci wymiany towaru na inny Klient powinien uiścić opłatę za ponowną wysyłkę wymienianego towaru.

Zwrot towaru prosimy kierować na adres:

HEADSTYLER
ul. Mazurska 10/17
10-519 Olsztyn
 
mail: sklep@headstyler.pl